Mapování divočiny (7. ročník)

Jak je propojený ekosystém a co ovlivňuje jeho různorodost? Kde les bere energii? Pro porozumění lesu je důležité hledat detaily a souvislosti.


Stupeň ZŠ: 7. třída
Doporučený ročník: Jak je propojený ekosystém a co ovlivňuje jeho různorodost. Les jako sluneční elektrárna.
Téma: Metodika se připravuje

Žáci vysvětlí vzájemnou provázanost živých orgranismů v lese a předpoví důsledky jejího narušení. Uvedou hlavní zdroje energie v ekosystému (sluneční záření a vysvětlí, kdo a jak tuto energii přetváří v energii využitelnou dalšími organismy. Vysvětlí také vliv lidské činnosti na populační dynamiku vybraného druhu a uvede důvody, proč do nich člověk zasahuje.

Tato metodika z lesa teprve vykoukne. Plánujeme ji na rok 2017. 

Učíte třídu, pro kterou jsme ještě nevydali roční plán? Co dělat, vám poradíme ZDE.

Podívejte se na metodiky pro blízké ročníky a pracujte dle nich - 6. třída a 8. třída.



Mapování divočiny (7. ročník)

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

Vykoukl z lesa nový roční plán? Nebo Vás pozveme na seminář? Přihlaste se k odběru lesního zpravodaje!