Mapování divočiny (7. ročník)

Jak je propojený ekosystém a co ovlivňuje jeho různorodost? Kde les bere energii? Pro porozumění lesu je důležité hledat detaily a souvislosti.


Stupeň ZŠ: 7. třída
Doporučený ročník: Jak je propojený ekosystém a co ovlivňuje jeho různorodost. Les jako sluneční elektrárna.
Téma: Metodika se připravuje

Žáci vysvětlí vzájemnou provázanost živých orgranismů v lese a předpoví důsledky jejího narušení. Uvedou hlavní zdroje energie v ekosystému (sluneční záření a vysvětlí, kdo a jak tuto energii přetváří v energii využitelnou dalšími organismy. Vysvětlí také vliv lidské činnosti na populační dynamiku vybraného druhu a uvede důvody, proč do nich člověk zasahuje.

Evaluační šetření pro třídy, které v tomto roce metodiku testují: 

Pretest pro třídu, která pracuje podle metodiky zde, posttest zde.

Pretest pro kontrolní skupinu zde, posttest zde

 

Tato metodika z lesa teprve vykoukne. Plánujeme ji na rok 2018. 

Učíte třídu, pro kterou jsme ještě nevydali roční plán? Co dělat, vám poradíme ZDE.

Podívejte se na metodiky pro blízké ročníky a pracujte dle nich - 6. třída a 8. třída.

V České Třebové otestovali metodiku pro sedmáky 

 

Sedmáci vymysleli poznávačku a hledačku pro své mladší spolužáky páťáky. 

 

Roční plány aktivit

Mapování divočiny (7. ročník)

Testování metodiky pro sedmáky v České Třebové

Sekundáni gymnázia v České Třebové zkoumají divočinu v okolí školy.


Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

Chcete dostávat čerstvou dávku novinek z Lesa? Přihlaste se k odběru newsletteru.