Svět různýma očima (8. a 9. ročník)

Jak se domluvit, když si každý přeje něco jiného? Kdo koho potřebuje - les nás nebo my les? Osmáci a deváťáci dumali nad tím, o čem a jak se lidé přou.

Stupeň ZŠ:
Druhý
Doporučený ročník:
Osmý a devátý ročník ZŠ

Žáci osmých a devátých tříd analyzují ekologické nebo sociální problémy a konflikty a navrhují řešení. Zhodnotí stav péče o les ve svém okolí a případně navrhnou strategii, jak ji zlepšit směrem k trvale udržitelnému hospodaření. Navrhnou změny i ve spotřebitelských návycích (dřevo místo plastu, recyklovaný papír apod.).

Témata:

  • v čem se liší problém a konflikt
  • kdo hraje v konfilktech roli, jaké zastává názory, hodnoty a proč
  • jak můžeme konflikt vyřešit, nejlépe ke spokojenosti všech stran

A co žáci, kteří roční plán ověřovali, skutečně dokázali? Podívejte se sami!


Dokument

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

Chcete dostávat čerstvou dávku novinek z Lesa? Přihlaste se k odběru newsletteru.